Відтепер про зміни або події в Особистому кабінеті Коордштабу користувачі отримуватимуть SMS-повідомлення
Відтепер про зміни або події в Особистому кабінеті Коордштабу користувачі отримуватимуть SMS-повідомлення.
Користувачі Особистого кабінету Координаційного штабу, які користуються послугами мобільних операторів Kyivstar, Vodafone або Lifecell отримуватимуть sms-повідомлення про такі зміни або події:
зміна облікової категорії;
прийняття або відхилення заявки про полон або зникнення (зі вказанням причини);
прийняття або відхилення додаткової інформації (зі вказанням причини);
опрацювання запиту на онлайн-консультацію.
У тексті користувачі отримуватимуть коротке пояснення щодо змін, які відбулися, а також посилання на Особистий кабінет.
“Ми вдячні керівництву провідних мобільних операторів Kyivstar, Vodafone та Lifecell за сприяння у роботі Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими - прокоментував Андрій Юсов, керівник Робочої групи Координаційного штабу щодо взаємодії зі ЗМІ та родичами Оборонців України. - Для нас вкрай важливо, щоби родичі та близькі оперативно отримували інформацію про важливі зміни, які відбулися в їхньому Особистому кабінеті стосовно військовополонених та зниклих безвісти”.
Вдячні за благодійну допомогу для забезпечення діяльності Особистого кабінету Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими команді Міжнародного фонду “Відродження”, команді ВБО “Українська фундація правової допомоги” та ІТ-дистрибʼютору BAKOTECH за допомогу з вирішенням питань публікації та захисту Особистого кабінету.
Нагадаємо, що Координаційний штаб впровадив Особистий кабінет родичів військовополонених та зниклих безвісти, в якому вони можуть отримувати інформацію про облікову категорію захисників, консультації та надавати додаткову інформацію.