Координаційний штаб звертає увагу
Особистий кабінет Інформаційної системи Координаційного штабу це безпечна онлайн-платформа, яку створено для покращення взаємодії між рідними Захисників і Захисниць України і Координаційним штабом.
В Особистому кабінеті можна:
1. подати заявку про полон або зникнення Захисника або Захисниці;
2. надати Координаційному штабу детальну інформацію про обставини зникнення Захисника або Захисниці, особисті прикмети і іншу цінну інформацію, яка допоможе при пошуку і інших відповідних заходах щодо Захисника і Захисниці;
3. отримувати миттєві сповіщення по зміні облікової категорії Захисника або Захисниці;
4. отримувати консультацію з будь-яких питань онлайн.
Для входу в Особистий кабінет використовується державний сервіс ID.GOV.UA
- Чому ми використовуємо ID.GOV.UA?
Ми використовуємо ID.GOV.UA для того, щоби ідентифікувати особу, яка виконує вхід в особистий кабінет. Сервіс ID.GOV.UA гарантує, що вхід до особистого кабінету зможе виконати тільки громадянин України, також сервіс унеможливлює несанкціонований доступ сторонніх осіб до Вашого Особистого кабінету.
- Чи дані мого Захисника чи Захисниці в безпеці?
Коли Ви здійснюєте вхід в Особистий кабінет, ID.GOV.UA перевіряє Ваші дані в єдиному державному реєстрі фізичних осіб і надсилає в систему Координаційного штабу підтвердження входу. Для того, щоби отримати доступ до Справи Захисника, Вам необхідно подати заявку, в яку обов’язково долучається документ, який підтверджує Ваше споріднення з Захисником або Захисницею. Фахівці Координаційного штабу перевіряють заявки і надають доступ до Справи Захисника тільки близьким родичам Захисника, керуючись діючим законодавством.
- Чи з мене знімуть кошти при використанні Bank ID?
Наголошуємо, що будь-які послуги, які надає Координаційний штаб є безкоштовними. Одна з опцій, якою ви можете скористатись для входу в Особистий кабінет через сервіс ID.GOV.UA це Bank ID. Для того, щоби виконати вхід за допомогою Bank ID, система попросить Вас відкрити застосунок для інтернет-банкінгу (наприклад, Приват 24, Mono, або подібні) і підтвердити вхід. При цьому жодних коштів з Ваших рахунків списано не буде. Bank ID є одним зі способів підтвердження, що вхід в Особистий кабінет дійсно виконуєте саме Ви.
- Мені не вдається виконати вхід в Особистий кабінет. Що робити?
Для входу в Особистий кабінет дотримуйтесь покрокових інструкцій на сайті Координаційного штабу - «Реєстрація в особистому кабінеті через Bank ID» і «Реєстрація в особистому кабінеті через Дія:Підпис». Якщо у Вас виникли будь-які труднощі, або питання щодо роботи Особистого кабінету, зверніться в громадську приймальню Координаційного штабу за адресами, зазначеними на сайті, або на гарячу лінію 0 800 300 529 - Вам обов’язково допоможуть.